Dział administracji czynny jest w poniedziałki, wtorki, czwartki i piątki w godzinach od 9.00 do 14.00.
W pokoju nr 5 obsługą lokatorów zajmują się:
Pani Monika Dremluk – Administrator, tel. 94-367-16-07,
Pani Marcela Wiśniewska – Administrator, tel. 94-367-16-07,
Pan Łukasz Przekadziński – Kierownik działu lokalowego, tel. 94-367-16-07.
Do podstawowego zakresu obsługi najemców i właścicieli lokali należą:
– udzielanie informacji na temat sald księgowych w zakresie opłat za lokale mieszkalne i użytkowe,
– udzielanie informacji w zakresie rozliczeń mediów oraz kosztów zarządu nieruchomości wspólnych,
– udzielanie informacji na temat wysokości opłat, obowiązujących stawek i cen mediów,
– prowadzenie korespondencji w zakresie spraw mieszkaniowych dotyczących między innymi windykacji należności, opłat, porządku na ternie nieruchomości oraz prawa najmu i własności lokali,
– wydawanie zaświadczeń dotyczących spraw administracyjnych lokali mieszkalnych i użytkowych,
– potwierdzanie wniosków o dodatki mieszkaniowe oraz wykup lokali komunalnych,
– wydawanie książeczek opłat,
– prowadzenie windykacji i współpraca z obsługą prawną w tym zakresie,
– przygotowywanie uchwał wspólnot mieszkaniowych,
– prowadzenie spraw właścicieli lokali w zakresie zarządu nieruchomością wspólną,
– prowadzenie zebrań właścicieli lokali,
– przyjmowanie informacji oraz dokonywanie zmian w zakresie liczby osób przebywających w lokalach oraz ustalania wysokości zaliczek na pokrycie kosztów mediów (woda + ścieki, CO),
– weryfikacja w terenie zgłoszeń lokatorów w zakresie dotyczącym między innymi utrzymania czystości i porządku w budynkach i ich otoczeniu oraz lokalach,
– przygotowywanie umów najmu lokali komunalnych i socjalnych,
– prowadzenie czynności w zakresie odbioru oraz przekazywania lokali mieszkalnych.