W związku z epidemią choroby zakaźnej COVID-19 wywołanej wirusem SARS-CoV-2 oraz ponowną koniecznością podjęcia działań mających na celu zapewnienie bezpieczeństwa naszym Klientom informuję,że w Zakładzie Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o. o. w Złocieńcu od dnia 26 sierpnia 2020 roku do odwołania obowiązują następujące zasady obsługi Klientów:
1) zdalne załatwianie spraw urzędowych:
a) korespondencyjnie przez Pocztę Polską S.A. lub innego operatora na adres: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Złocieńcu ul. Piaskowa 1, 78-520 Złocieniec,
b) telefoniczny pod nr tel. 94 36 716 07,
c) kontakt internetowy przez pocztę e-mail: zgm@zgm-zlocieniec.com.pl;
2) w wejściu głównym do budynku będzie wystawiona urna, do której należy wrzucać dokumenty, zapakowane w kopercie (nie ma możliwości potwierdzenia przyjęcia korespondencji);
3) obsługa bezpośrednia interesantów w sprawach wyjątkowo pilnych odbywać się będzie w holu wejścia głównego do budynku, po uprzednim kontakcie telefonicznym z właściwym pracownikiem Spółki.
Po przybyciu do budynku Spółki w celu załatwienia sprawy, proszę o bezwzględne przestrzeganie stosowania zalecanych środków osobistego zabezpieczenia:
1) zasłanianie ust i nosa za pomocą części odzieży lub maseczki czy przyłbicy,
2) zdezynfekowanie rąk środkiem odkażającym po wejściu do budynku,
3) przychodzenie bez osób towarzyszących,
4) zachowanie tzw. dystansu społecznego co najmniej 1,5 m.
Przepraszam za utrudnienia i proszę o wyrozumiałość.